2011-08-18

Har inte gjort speciellt mycke sen jag anlände till Ljusne. Vi har packat upp en hel del flyttlådor och en del har vi ställt ner i förrådet. Har några kvar att gå igenom och sen måste vi rensa ur garderoben så att mina kläder också ska få plats. Dessutom har vi haft några målare här i flera dagar. Fick en liten shock när man kommer ut lättklädd i köket och det står ett gäng herrar på balkongen. Kan säga att jag snabbt sprang ut ur köket igen. Sen vågade jag knappt gå in dit igen på hela dagen. Jag bryggde mitt kaffe, det viktigaste för att överleva dagen. ;)
Idag när Daniel kom hem från jobbet så berättade han att några kollegor skulle träffas å fika istan. Även om han egentligen inte skulle orka så bytte jag snabbt om och så åkte vi iväg ändå. Skönt att komma ut bland folk och att träffa brudarna igen! =) Ser framemot en höst med mycket mys och middagar med dessa tjejer. Nu har vi precis käkat middag och så blir det lita dataspel innan vi sjunker ner i soffan och ser nån film.
På lördag jobbar jag igen. Då kommer jag att ta bilen till Sundsvall och hämta ner alla mina saker så när det är dags för sista jobbdagarna tar jag bara med mig det jag behöver för de 3 arbetsdagarna och för de dagar jag är uppe i Umeå. Åker till Umeå direkt efter jobbet den 27e och plockar ur och städar lägenheten. Vi har hittat en ny hyresgäst som flyttar in den 1a september. Känns skönt att flytta ihop med Daniel igen efter 2 års särboförhållande samtidigt som det känns vemodigt att lämna Umeå. Nu är det inte långt kvar till en examen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0