café-plugg

Imorse åkte jag och skjutsade Daniel till skolan vid 8-tiden, och åkte sen själv vidare in till Söderhamn för att få något plugg gjort. Det var nog ett väldigt smart val. Plugget har gått riktigt bra och det var mysigt att sitta och läsa bok och dricka kaffe bland alla söderhamnsbor. Jag reagerade på att det var många män som kom till cafét, såg någon de kände och så satt de å pratade om livet. När de hade suttit en stund klev de upp och gick åt varsitt håll och sen kom nästa "gubb-gäng" å satte sig. Är det bara jag som har som fördom att gå på café är en "kvinnogrej"?? Sitta och dricka en latté och snacka skit. Idag fick jag svar på tal av mina fördomar... Och det är bara roligt!! =)

Nu ska jag ta det lilla lugna, slösurfa en stund och invänta solen. Den börjar lysa mot balkongen under sena eftermiddagen! Idag är det riktigt vårväder. Strålande sol och plus 10 grader.
Ikväll är det tvättid och så är jag/vi bjudna över till ena grannen på lite kvällsmys. Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0