Bye bye Ljusne.

Nu sitter jag med en kopp kaffe i handen framför datorn, funderar på om jag har packat allting som jag behöver ha med mig. Daniel har dragit till jobbet och tagit Dixie med sig så det är lugnt och skönt, men lite tråkigt, här hemma. När jag kommer upp blir det dock full rulle. Redan ikväll ska jag träffa min barndomsvän, som är på besök i Umeå. På schemat för resten av veckan står också tandläkarbesök, artikelseminarium, klientsamtal, tentaplugg, umespex och bowling.

Får både sällskap och skjuts upp till Umeå idag iallafall. Våra grannar ska och hälsa på släkt, vänner och se på sina gamla studiestad. Blir en trevlig omväxling på den annars inte så roliga resan.
Nej nu ska jag ta tag och packa det sista. Ciao.


Mitt senaste fynd, från shoppingturen i Gävle. 39 kronor på Indiska (rea). Köpte två stycken som nu hänger i vardagsrumsfönstret. :)


Jag och Dixie har dragkamp om bollen på en av våra promenader. Vem tror ni vann? ;)

Kommentarer
Postat av: sabsa

tippar att dixie vann;)

2011-04-12 @ 09:32:58
Postat av: Linda

Haha, helt rätt. Vi gör så, om hon inte släpper när man säger "loss" så struntar vi henne. Till slut kommer hon och slänger den vid våra fötter för hon vill att man ska slänga bollen. :) Men man borde verkligen få henne att släppa när man säger till. Kan bli farligt annars om okända människor försöker ta bollen av henne.

2011-04-13 @ 09:31:06
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0