2011-04-19

Drar iväg till skolan för att gå på grupphandledningssamtal, tentaplugga och för att ha den sista föreläsningen innan tentan, den sista föreläsningen på denna kurs. Imorgon är det dags för tenta. Känner mig inte alls redo. Har ingen aning om vad man ska plugga på, hur tentan kommer att se ut eller om jag kan något överhuvudtaget. Vi har 4 böcker att läsa + åhörarkopior från föreläsningarna. Tentan kommer att vara uppbyggd med en fråga per bok + en fråga från föreläsningarna typ. Så mycket vet vi. Men det hjälper en inte alls! Jaja. Ikväll blir det bio iallafall. Koppla bort och tänka på annat innan tentan. Vi ska se på "The adjustment bureau". Ser jag framemot jätte mycket faktiskt! Och på torsdag morgon drar jag till Finland. Flyget går så tidigt att jag inte hinner med första flygbussen. Har beställt taxi till klockan 05.00. Blir en tidig kväll imorgon.. Eller man kanske inte ska lägga sig alls? ;)

Bjuder på lite musik. Lisa Miskovsky "live" med låten "got a friend".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0