2011-04-04

Igår var en riktig tråkdag. Iallafall med tanke på vädret. Det bara hällde ner regn. Men egentligen är det ganska bra, då försvinner snön förhoppningsvis någongång. Jag längtar efter våren. Jag vill ha vår NU!
Jag och Maggi drog iväg in till stan och gick på gymmet. Knallade en stund på löpbandet när man inte vill/"kan" gå utomhus.
Kvällen avslutades med filmkväll. Vi såg filmen "Taken". Jag har sett den förut och den var minst lika bra denna gång. Ni som inte har sett den så gör det. Det är verkligen en tankeställare.

Idag är det bättre väder så funderar på att ta en promenad och kanske plocka in lite björkris eller vide för att få vår inomhus. Sen ska jag plugga lite också. Ska läsa en bok som heter "Trygga och otrygga möten".
Daniel kommer hem först efter 18 någongång ikväll, eftersom han har föräldramöten på skolan. Så kommer det att vara hela veckan. Känns som att det inte är rätt vecka att vara här. Sitter mest ensam i lägenheten.....

Men två positiva nyheter har jag: Jag ringde och bokade tid hos frissan hemma i Finland. Ska klippa och färga håret när jag åker hem över påsk. Längtar. Både hem till nära och kära och att få bli lite fin. Börjar få en rejäl utväxt nu igen. Inte gjort något åt håret sen julhelgen... Så alla nära och kära hemma i Finland, JAG KOMMER HEM TILL PÅSK!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0