...Somewhere over the rainbow...

Ligger i soffan och tittar på tv. Har tittat på Idolkvalet och nu kollar jag på "Berg flyttar in". Hon är och hälsar på hos Arja Saijonmaa... Jag rekommenderar alla att se på det. Såg även förra veckan när hon var hos Gunde Svan. Även det var roligt!

Ska försöka sammanfatta dagen nu i pausen.

Dagen har gått i pluggandets tecken som vanligt. Håller på och letar en massa vetenskapliga artiklar som vi ska ha med i vårt projektarbete. Jag har även skickat iväg ett brev till systeryster, bokat tvättid, betalat räkningar och lagat mat. Ikväll blev det lite rester till middag. Jag gjorde upp resterna från taco-middagen vi hade i måndags. Det lämnade både köttfärs och sallad. Dessutom hade vi lite tacoköttfärs i frysen sen nångång tidigare. Så jag gjorde tacopaj!! Jag har gjort den tidigare så receptet hittar ni HÄR.


När Daniel kom hem från skolan hade han med sig två överraskningar. Dels min födelsedagspresent (1½ månad efter min födelsedag) och dels lite fika som han hade köpt av sina elever. Det var några tjejer som hade bakat och sålde för att få pengar till sin dansgrupp. Så till kvällens middag hade vi efterrätt. MUMS! :)

Långpannekakor och drömmar...
Min söta älskling tyckte drömmarna var väldigt goda, medan jag föredrog de andra. :)

Nej nu ska jag se klart programmet och sen blir det dags att lägga sig... Kanske läsa lite bok. Var länge sen jag läste Stieg Larsson nu. Skulle behöva läsa ut den så att jag kan påbörja nästa bok. :)
Imorgon tror jag att jag ska hänga med Daniel till Söderhamn och besöka biblioteket. Behöver skaffa bibliotekskort och så kan jag passa på att komma ut ur lägenheten och plugga i annan miljö. Han ska dit med skolan på teater så jag får skjuts!!

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0