Me, myself and I

Jag har otroligt svårt att posera på bild. Jag blir alltid sämst på foton för att jag gör konstiga miner, blundar eller bara annars inte hänger med. Bäst brukar det bli när jag är omedveten om själva fotograferingen men även då kan det misslyckas eftersom man inte är med om att det ska tas en bild just då.

Jaja, jag har iallafall försökt ta lite bilder ikväll på mina inköpta kläder och poserat a la Kenza. ;)
Här kommer resultatet.

Först ut mina nya jeans och blazern som jag köpte.

Jag köpte även en skjorta att höstmysa i... Väldigt skön!!

 

Och sist men inte minst så köpte jag ett par örhängen som faktiskt Daniel kom och visade för mig. Jag tyckte dom var söta och att just han föreslog dem, gjorde att även dom fick följa med mig hem. :)


Vad tycks?? =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

superfina örhängen och skjortan var också toppen! vilka fynd:) längtar till du kommer förbi och leker med mig! kram!

2010-09-16 @ 20:12:01
Postat av: Linda

Tack vännen!! :) Längtar efter dig också...

2010-09-16 @ 20:49:16
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0