Fotoframkallning

Jag har länge funderat på att framkalla lite av alla bilder vi har på datorn. Jag tycker att det är så tråkigt att titta på bilder på datorn. Mycket mysigare att bläddra i ett fotoalbum. I födelsedagspresent fick jag ett fotoalbum av mina svärföräldrar. Jag tackar så hemskt mycket för det!! :) Men det har bara inte blivit av att sitta och gå igenom alla bilder. Idag fick jag dock ett reklam-mail från extrafilm.se där de hade erbjudande på att framkalla bilder. Så jag började gå igenom lite bilder och hittade bilderna från Thailands-resan. De blir de första bilderna jag ska framkalla. Så får jag även testa om jag blir nöjd med kvalitén till priset 0,69 öre/bild. Jag har verkligen noll koll på vad de olika sidorna tar för priser.
Har ni några erfarenheter??

Vilka sidor brukar ni använda om ni framkallar bilder??
Och till vilket pris??


Jag längtar tillbaka!!!!

Kommentarer
Postat av: Anka

Ja bruk beställ via extra film å ji nog nöjd. Men bildren var lite minder än va dom ji på datorn, så ibland kapas huve åv folk..

2010-09-16 @ 16:43:51
URL: http://anka.bloggsida.se
Postat av: Linda

Ajdå, he låter ju int så lovand om huvuna kapas av!! Jag håller tummarna, har beställt nu!! :D

2010-09-16 @ 19:31:34
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0