Dagens skatt!

Bilder beskriver mer än tusen ord! =)

 

Tyvärr var vi ute lite för tidigt. Vi hittade massor av kantareller men de var så otroligt små så vi ville inte plocka dem. Dels för att de var så små så vi ville att de skulle få växa till sig och dels för att ingen av oss orkar rensa så små kantareller. =P Men vi fick ihop litegrann och jag är glad ändå. Jag fick en promenad i solskenet och jag hittade svamp!!! :D

 

Här är en bild jag försökte ta i skogen. Svampen är så liten så att kameran hittade ingen fokus på den.



Nu håller jag på och tvättar och sen blir det scones och te hos Madde!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis! Passa på o göra soppa på färsk svamp nu oxo,den är mycket godare.

2010-09-02 @ 13:04:55
Postat av: Mamma

Grattis! Passa på o göra soppa på färsk svamp nu oxo,den är mycket godare.

2010-09-02 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0