Vet ni vad??

Det är kanelbullens dag idag!!!! Ska plugga en stund först men sen blir det nog bullbak för min del!!! Kan ju inte låta bli att baka kanelbullar på kanelbullens dag. Måste dessutom öva mig på att få till fina degar med bakmaskinen. Är så van att baka förhand att jag har problem när jag tar hjälp av maskinen. Blir för mycket mjöl. Man har inte riktigt samma känsla....

Ska dessutom försöka ta någon läcker bild på vår snygga Kitchen Aid!! ;) Och på bullarna förstås... Så att ni också blir sugna på att baka kanelbullar på kanelbullens dag...

Bild från Google


Kommentarer
Postat av: Pernilla A

Åh vad gott! Synd att du är så långt borta, annars hade jag bjudit in mig själv på nybakta bullar ;)

Hoppas du får en fin dag! Kram

2010-10-04 @ 11:12:23
Postat av: Mamma

Vad du är duktig,,,jag har inte bakat bullar på evigheters evighet.

2010-10-04 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0