...The autumn leaves of red and gold...



Lite bilder från vår promenad igår! Det är riktigt fint ute i naturen nu när solen skiner på de gula och röda löven. Jag måste erkänna att i de stunderna så gillar jag faktiskt hösten. Men de gånger när det regnar och slaskar och blir lerigt och grått, då är jag inte överförtjust i hösten. Under övergångsperioden till vintern när det snöar och smälter bort och blir till slask är bland det värsta jag vet.... Men ännu är vi inte där och då försöker jag passa på och njuta så länge det varar.... =)

Idag är det tyvärr grått och mulet.. Men å andra sidan så har det varit det nästan varje dag denna vecka för att senare bli fint till kvällen. Hoppas på det idag också! Vi pratar om att eventuellt åka ut till fiskesjöarna ikväll igen, men bara om Daniel har fått sina nya fiskeflugor med posten idag. Jag väntar också paket med posten... En present till mig själv och en överraskningspresent till Daniel, som tack för att han står ut med mig när jag är på dåligt humör...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0