Supermineralen som kan lösa dina sömnproblem


Jag berättade ju inte alltför länge sen om att jag hade svårt att sova. Det tog lång tid innan jag somnade och när jag sov så vaknade jag flera gånger under natten. Och det var i flera dagar så.
Idag hittade jag en artikel på Aftonbladet. En artikel om en supermineral som kan lösa alla sömnproblem. Okej jag vet att man ska ta aftonbladet med en nypa salt men många av bristsymtomen stämde in på mig. Jag gick omkring och hade konstant (men lätt) huvudvärk, hade ingen aptit, öm i kroppen o.s.v... Jag kanske har (eller hade) Magnesiumbrist.

Nu är det dock bättre. Jag sover gott om natten, har ingen huvudvärk och kroppen känns inte lika öm. Istället har jag ont i ögat. Tror jag har fått en vagel eller nåt. Jaja.. man kan aldrig vara helt frisk verkar det som.

Men läs artikeln med en nypa salt. Den är intressant!! =) Artikeln kommer ni till genom att klicka på bilden, som är lånad från aftonbladet.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0