På resande fot

Nu håller jag på och packar för fullt! Hur kommer det sig att trots att man inte gör någonting om dagarna så är man ändå ut i sista minuten?? Fick iallafall lite gjort igårkväll i idolpauserna. ;)

Nu håller jag på och pimplar kaffe och gör mig iordning för en liten resa igen! :) Idag bär det ner söderut till Stockholm. Där ska jag träffa Bodil. Vad kul det ska bli. Har saknat henne jättemycket!

Sen bär det vidare österut med 25-manna gänget. På söndag blir det en liten överraskning och på söndagkväll är jag i Umeå. Där ska jag vara i några dagar och fortsätta med projektarbetet. En riktig intensiv resa men jag hoppas att det blir värt det! :)

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt! Det blir inget bloggande på ett tag eftersom jag inte har tillgång till internet men får skriva desto mer när jag är tillbaka...

TREVLIG HELG!!

Avslutar med lite musik. (Denna låt fick även vara med på Idol igår. Då framförd av Daniel.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0