Gårdagskvällen och onsdagmorgon

Gårdagens middag bestod av köttsoppa (recept kommer senare). Daniel kockade medan jag skötte tvätten. Vi hade otroligt mycke tvätt denna gång. Vet inte hur det kommer sig. Antagligen för att jag inte har bokat tvättid på länge. Passade ju på och tvättade lite i Umeå när jag var där, men Daniel har inte tvättat på länge. Och så blir det mycke så fort man ska tvätta sängkläder och handdukar. Dessutom är ju inte torkmöjligheterna dom bästa. Eftersom vi hade kvällstid igår så lät jag faktiskt kläderna hänga kvar i torkrummet över natten. Dock fick jag ju hämta dem tidigt i morse innan första tvättiden som börjar klockan 7.

 

Inatt har första snön fallit i Ljusne också. Märkte det när jag gick ut och hämtade kläderna. Det var inte mycket men det är ju nåt speciellt med den första snön. Så här såg det ut från balkongen imorse. Man ser att det redan har börjat smälta...



Idag har jag återigen pluggat lite. Dessutom har jag tagit en promenad och så gick jag via banken. Har lagt in de första pengarna på vårt sparkonto. 519 kronor hade vi samlat ihop genom att tömma fickor och plånbok på mynt ibland. Tänk att dessa småpengar kan bli så stora summor. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0