...En Lista...

Idag gör jag en lista. En lista på filmer som jag vill se! En lista på filmer som jag hoppas kunna se inom en snar framtid... Om ni tycker att det saknas filmer som jag borde se eller om ni har någon åsikt om de filmer som jag har listat, så tipsa och kommentera!! =)


Ja det var ju några iallafall!! Herregud, på listan så skulle man kunna tro att jag aldrig ser film, men det gör vi! :) Och många filmer ser jag flera gånger för jag tycker dom är bra... Jag har länkat de flesta filmer och länkarna går till imdb.com
Förhoppningsvis blir det en filmspäckad vinter för min/vår del... Och bäst av allt vore väl om jag kom igenom listan under vintern... Vi får väl se hur det går! Vi måste väl väva in lite actionfilmer också så Daniel blir nöjd.... =P



Kommentarer
Postat av: sabsa

Slumdog millionaire, invictus och what happends in vegas är alla jättebra!!



Invictus



Out of the night that covers me,

Black as the Pit from pole to pole,

I thank whatever gods may be

For my unconquerable soul.



In the fell clutch of circumstance

I have not winced nor cried aloud.

Under the bludgeonings of chance

My head is bloody, but unbowed.



Beyond this place of wrath and tears

Looms but the Horror of the shade,

And yet the menace of the years

Finds, and shall find, me unafraid.



It matters not how strait the gate,

How charged with punishments the scroll.

I am the master of my fate:

I am the captain of my soul.

2010-10-08 @ 15:34:32
URL: http://sabsa.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hehe skrattar gott åt, mumintrollet och kometjakten;)

2010-10-11 @ 21:33:37
Postat av: Linda

Mumintrollet rocks!!!!!!! ;)

2010-10-12 @ 20:33:35
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0