Beatles-tema

Ikväll är det dags för Idol igen!! Känns faktiskt konstigt att följa det igen. Det är många år sen jag inte har missat ett enda avsnitt. Men eftersom jag har bosatt mig i Ljusne nu och inte har så stor bekantskapskrets här så blir tvn en kär vän. :) Dessutom är ju alla deltagare fantastiskt duktiga iår. Och 2 stycken deltagare är från Finland. Självklart hejar jag på dem!! =)

Så som rubriken säger, så är det Beatles-tema ikväll!! Ska bli spännande. Beatles har ju så många bra låtar. Men en av mina favoriter, "Let it be", kommer ingen att sjunga. :(
Men det blir säkert en bra show ändå...

Så här såg det ut förra veckan när Geir och Elin uppträdde:

 

 

Vilka hejar ni på??

 

Några andra som är riktigt duktiga också är Olle och Linnéa. Äh, det är svårt att välja. Som jag sa, alla är riktigt duktiga iår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0