Vinmarinerad rostbiff

Igår efter träningen var vi och handlade. Egentligen skulle vi bara in efter några liter mjölk och några andra småsaker men som alltid när man bara ska in en snabbis, så kommer man ut med mycket mer än man tänkt. Speciellt om man åker och handlar hungrig. Inne på affären hittade vi vinmarinerad rostbiff i charken. Den såg så himla god ut så vi köpte litegrann. Imorse gjorde jag iordning en lunchlåda åt Daniel med köpt potatissallad, rostbiff och lite sallad. Själv gjorde jag mig också en lunch med rostbiff. Och jag tyckte den var jättegod. Kommer absolut att köpa den igen. Det bästa är att det gick så snabbt att fixa lunchen. Den är ju bara klar att äta. =) Eftersom jag inte är så förtjust i köpt potatissallad så gjorde jag en "vanlig" sallad som jag serverade rostbiffen med och så åt jag ett bröd till.


Vinmarinerad rostbiff med tomat, paprika, krispsallad,
avokado, dressing och bröd

Kommentarer
Postat av: sabsa

ser gott ut, nu blir ju jag hungrig ;)

2010-11-18 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0