SLV på facebook

Jag prenumererar på nyhetsbrev från svenska livsmedelsverket (SLV) och idag såg jag att jag hade fått ett roligt mail. Passande rubrik/ämne också med tanke på kursen jag läser.


Råd till gravida och ammande på Facebook

Ur nyhetsarkivet 2010-11-24


SLV har startat en sida på facebook där de kan ge råd kring kost åt gravida och ammande kvinnor. De kommer att finnas på sidan alla vardagar för att underlätta för de som har frågor och funderingar kring ämnet! "Way to go" tycker jag. Man ska möta sina kunder på bästa sätt och de allra flesta finns på facebook idag! Förutom att få svar på sina frågor får de även ett forum där man kan diskutera med varandra. Tummen upp för SLV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0