Resultat på hemtentan

För en dryg vecka sen hade jag ju hemtenta i kursen kost vid graviditet och amning. Det blev lite bråttom eftersom vi hade planerat in planer för helgen innan jag kom att tänka på att jag hade tenta just då. Men det gick ju vägen ändå. =)

JAG FICK VG!!!! =)

Som tur var hade jag tolkat frågan rätt, jag var ju lite orolig. Men man kanske kunde tolka på flera sätt och haft rätt oavsett vilken vinkling man än hade valt. En sak mindre att oroa sig för. Nu är det bara 2 projektarbeten och en salstenta kvar. =) Och redovisning av ett projektarbete förstås.

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Lit de Parade

Stort GRATTIS!



M @ Lit de Parade



2010-11-29 @ 14:25:28
URL: http://www.litdeparade.se
Postat av: sabsa

Bravo! :D

2010-11-29 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0