Nya och gamla besökare

Igår var det väldigt många som besökte min blogg. Först trodde jag att folk var nyfikna över mitt jobberbjudande som jag fick igår, men imorse såg jag att min blogg var länkad på denna sida. Antagligen är det en kombination av båda. :) Så för eventuella nya besökare vill jag berätta att detta är en blogg där jag samlar mina recept och visar bilder av det vi lagar för att inspirera andra i köket. Men det är också en privat blogg där mina nära och kära får följa med vad som händer i mitt liv, när jag bor långt bort hemifrån. Jag skriver även om lite musik, om jobb och skola och om nyhetsartiklar som intresserar mig, m.m. Det är en salig blandning och därav namnet; Lindas Gott & Blandat!


Trevlig läsning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0