Nej, se det snöar...

...Det var väl roligt, hurra!
Mmm, iallafall tills jag skulle gå ut efter posten och blev tvungen att sopa trappan i 20 minuter innan jag tog mig ner till postlådan. :P Men när jag sitter inne vid datorn är det ganska vackert att sitta och lyssna på julsånger och titta ut genom fönstret där snön har vräkt ner konstant sen imorse. Eller jag vet inte när det började. När vi klev upp vid 7 var det redan täckt på backen och det snöade för fullt!


imorse.


För en timme sen, och det bara fortsätter!

Plugget har gått jättebra idag. Har läst igenom 11 vetenskapliga artiklar och skrivit korta stycken om varje artikel i ett word-dokument. Okej en del artiklar läste jag noggrannare igenom än andra. Men så är det. Man kanske tar hem 50 artiklar men kan använda 5. Nu tror jag att det får vara bra för idag. Nu ska jag vänta på att Daniel ska komma hem och sen får vi se vad vi hittar på. Vi har påbörjat ett litet julklappsprojekt (som jag är mer peppad inför än vad han är) som vi gör tillsammans. Vi måste fortsätta med det och så ska vi väl fortsätta vår julstädning också. Den lämnade på hälft sen förra helgen.

Igår hängde Daniel upp belysning på balkongen. Vi köpte den på överskottsbolaget så den var inte så dyr. Nu lyser det vackert på balkongen också. Vår balkong är ganska tråkig annars.


Balkong, kök och vardagsrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0