Mmmmm.... Vinter vit


Förra veckan när jag var och handlade på Ica Maxi hittade jag ett erbjudande. Marabou chokladkakor, 2 stycken för 30 kronor. Jag slog till och testade denna nya vitchoklad. Man blir ju sugen bara av förpackningens utseende, eller vad tycker ni??
Chokladen var väldigt god men väldigt söt som vitchoklad är. Vet inte om det är bra eller dåligt. Kanske är bra för mig iallafall eftersom det räcker med några bitar istället för att jag normalt kan äta några rader. ;) För alla er som tycker om vitchoklad så rekommenderar jag denna starkt. Vitchoklad med en lätt touch av vanilj.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja den var rätt "maffig", men blev mätt och det räckte med någon bit bara

2010-11-11 @ 09:06:47
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0