Sista dagen

Idag är det sista dagen i Finland. Ikväll kl 20.00 åker RG-line mot Umeå igen.. På ett sätt är det skönt att kom hem igen, för Umeå e hemma för mig just nu! Tyvärr blir de inte så länge, för till helgen åker jag ner till Ljusne i några dagar innan det bär av till Sundsvall för att sommarjobba. Men det är tråkigt att åka också, eftersom jag inte har hunnit träffa alla som jag vill träffa och inte hunnit umgås så mycket med de jag har träffat. Hoppas jag hinner träffa alla till sommaren. =)

Idag är det mulet men fortsatt varmt. De har lovat varmt ännu i flera dagar framåt här! Vilken tur jag har haft med vädret. Det brukar inte vara min starka sida. :) T.ex. regnade det nästan varje dag i Thailand när vi var där. Det regnade redan första kvällen, och då hade det inte regnat där sen i November!!!!

Idag ska jag åka in till Vasa och äta lunch och sen ska jag åka och lämna bilen hos Mommo och Moffa. Därifrån hoppas jag att Fammo och Faffa kommer och hämtar upp mig för att åka hem till dem och bli bjuden på middag. De har också lovat att köra mig till hamnen. Jag fasar för att bära ombord alla mina väskor.

Nu blir det mera kaffe för att vakna till liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0