Otursväder (+ lite musik :)

Igår bestämde jag att jag skulle bjuda på fika ute på gården i solsken! Jag ska även plantera om mina blommor idag hade jag tänkt. Men vad händer om inte att man vaknar upp till till ett mörkt, disigt regnfyllt väder. Tråkigt! Ska iallafall bjuda på fika, men det får väl bli inomhus! :) Ska också plantera om blommorna, men kanske bara de som är i störst behov av det! Jag ska baka en kladdkaka som jag ska servera med skivade jordgubbar. Finska jordgubbar som legat i frysen hela vintern... Men hoppas dom är lika goda ändå...

Nu har jag också bokat resan till Finland. Hem Kära Hem! Jag åker på onsdag kväll kl 20.00 från Umeå och är framme kl 01.30 lokal tid.. (Hem åker jag tisdag 18 maj kl 20.00 och är i Umeå 23.30 lokal tid.)
Där ska jag byta till sommardäck på bilen, umgås med min släkt som klagar på att jag aldrig är hemma nuförtiden och träffa mina vänner som jag ser alldeles för sällan! I helgen har dom lovat att Ryssvärmen ska komma. Då planerar jag och mamma att vi ska åka ut till villan (svenskar; läs sommarstuga) för att sola och äta gott.

Men tills dess får ni njuta av en härlig musik och drömma er bort till varmare ställen med denna låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0