Lycklig

Idag har varit en mycket bra dag. Jag har bara umgåtts med vänner hela dagen, solen har skinit och det har varit varmt och skönt.

Jag har varit på blodgivning, ätit lunch på universitetet i solskenet, fått min uppsats inbunden, varit och handlat lite småsaker, cyklade snabbt hem för att sedan gå iväg på en två timmar lång promenad i solskenet, snabbt hem för att duscha, byta kläder och sen iväg på middag och mys med två underbara vänner!!

Nu är jag hemkommen och lycklig över alla härliga vänner jag har här i Umeå!! Tack för en fantastisk dag allihopa som har varit inblandad!! =)

Trots lyckoruset är det även lite vemodigt eftersom de nu bara har en termin kvar och det innebär uppsatsskrivande och praktik. Så man vet inte hur mycket man kommer att se av dem nästa termin, och jag vet ju inte själv heller var jag befinner mig då. Men med förhoppningar om att man kommer att ha kontakt med de som betyder något går jag nu till sängs!

Kommentarer
Postat av: joanna

Tack för peppen linda! Kul att läsa att du har det bra! kram

2010-05-24 @ 13:17:20
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0