Härliga nyheter!!!! =)

Den här dagen blev plötsligt mycket bättre... :)
Jag loggade nyss in mig på studenmailen för att kolla om jag har fått några nya spännande mail! Jag hade ett oläst från vår examinator på c-uppsatsen. Först tänkte jag: "Nej, nu kommer det tillbaka ännu en gång! När ska vi bli klara!?"
Men det står såhär:

"Hej,
Ni är godkända på uppsatsen. Stort Grattis!!!

Sista bilagan börjar dock på jämn sida. Lägg till en sidbrytning och skicka därefter uppsatsen i PDF-format till mig.
Jag kommer att skicka uppsatsen till vår studieadministratör. Hon kommer därefter att rapportera in ert betyg. Jag kommer att ge er VG."

VI HAR FÅTT VG PÅ C-UPPSATSEN!!!!!!!! =)


ps. för vänner och familj hemma i Finland. VG= Väl Godkänt = högsta betyg!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis!!!

2010-05-10 @ 19:29:07
Postat av: Linda

Tack tack! =)

2010-05-11 @ 09:10:50
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0