Mina lediga dagar...

... har spenderats på stan och på villan, eller sommarstuga kallas det ju här. :)

Igår satt jag länge vid datorn och skrev mitt midsommarinlägg. Det tog lång tid eftersom jag förde över bilder och granskade vilka som skulle användas i bloggen. När jag var klar fick jag upp Daniel och sen började vi packa och göra oss iordning för att åka iväg till deras stuga i 2 dagar. Vi packade allt i bilen och åkte sen ner på stan. Där gick vi och shoppade. Daniel fick nya shorts! Blandannat ett par längre jeans-shorts som jag tyckte var jättesnygga!


Daniel med de nya jeansshortsen.... ;)

Vi gick även via stadens alla smyckesaffärer.. Vi funderar på att byta ut våra förlovningsringar i silver mot något liknande i vitguld. Just nu lutar det mot en Schalins-ring i vitguld. De har erbjudande just nu, alla Schalings förlovningsringar för 25%.

             
Dessa tre har vi tittat på. Den första (men i vitguld) är mest aktuell. Det svåra blir väl att hitta en matchande vigselring. :)

På eftermiddagen åkte vi ut till sommarstugan och när vi kom dit åkte vi nästan genast ut och körde med båten. Jag tyckte att det gick lite för stora vågor, men Daniel tyckte att det var roligt... "Och båten går så bra"... Tur att han är nöjd iallafall... :) På kvällen grillade vi korv och kollade på Spanien-Portugal matchen.
Idag vaknade jag vid 9 men låg och drog mig ett bra tag. Tycker att det är så skönt att ligga och lyssna på när vågorna slår mot stranden. Dethär här utsikten från sovrumsfönstret ---->


Daniel var segstartad.....
Så jag fixade frukost!! =)

Kaffe, jordgubbar, hårdbrödmacka med ost och körsbärstomat, ballerinakex och grillad korv (rester).

Vi hade planer på att åka med båten till mitt jobb för att kolla hur långt det är och hur lång tid det tar, men tyvärr började det blåsa på så vi valde att inte åka, och tur var väl det för 20 minuter senare började det ösregna! Istället packade vi ihop och åkte till Birsta city. Köpte lite presenter till Daniels mamma, de firar bröllopsdag idag!!!!
STORT GRATTIS från oss!! =)

Nu ska vi fortsätta spana in ringar. Från en butik fick vi tips om en hemsida där man kan designa sina egna ringar. Det skulle vara kul, men antagligen är det svindyrt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0