Makeover resultat...

Ja,, då är jag hemkommen från stan och frissa-stolen! Jag är nöjd med resultatet men det kan ju bero på att hon har gjort värsta festfrisyren åt mig... =) Nä skämtosido,, jag är jättenöjd med färgen och slingorna och jag tror att klippningen blev bra också! Iallafall ser det bra ut med skruvlockar! =)

 
Såhär trött och sliten såg jag ut imorse innan jag drog iväg till frisörsalongen.

Tyvärr syns inte utväxten så bra på bilderna, men jag kan säga att jag hade en ganska ful utväxt! Cirka 3-4 centimeter var ren utväxt men sen hade jag kanske ytterligare 5 centimeter som var ljusare än det övriga håret. Det var alltså dags att färga det litegrann. Jag kom dit, fick vänta en liten stund för min frisörska hade inte kommit ännu och sen satte vi igång. Jag hade inte så hårda krav. Jag ville ha det fortsatt mörkt och lite slingor som livar upp håret litegrann. Hon frågade om det var okej med lite ljusbruna slingor så ser det lite varmare ut jämfört med den blonda slingan som jag har haft i vinter. Jag sa att det var okej, och så började hon blanda färger. Vi pratade om lite ditt och datt och så fick jag en kopp kaffe medans hårfärgen verkade. Sen tvättade hon ur och jag fick lite rygg-, rump- och benmasage under tiden (inbyggt i stolen). Hon fönade, klippte och lockade! Och efter 2½ timme och 1500kr började jag se ut såhär:

    
Jag försöker spara ut till snelugg..



Jag gick även en liten sväng på stan efteråt. Hittade två linnen/klänningar! Vet inte om jag ska behålla dem, men tyckte de verkade så sköna inför sommaren! Vad tycks!? Linnet som är dubbelt, med ett vitt linne under och ett lösare svart som är fastsytt ovanpå kostar 150 kronor och klänningen kostar 50 kronor. Båda är från HM!

 
 

Kommentarer
Postat av: Millan

Håret är sjukt snyggt! Och du passar jättefint i färgerna :)

2010-06-09 @ 14:43:36
Postat av: Linda

Tack så mycket! =)

2010-06-09 @ 15:14:50
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: Daniel

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR... Mjau.. :)

2010-06-09 @ 15:23:42
Postat av: Mamma

Jättefint hår och kläderna ser oxo bra ut.Tycker du ska behålla dem.

2010-06-10 @ 08:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0