Lite bilder från gårdagen...

Igår tog jag sovmorgon. Jag var helt slut efter helgens arbete! Sov som en stock hela natten, vaknade till när Daniel klev upp men sen fortsatte jag och sov i några timmar till.
När Daniel kom hem från jobbet åkte vi och handlade, käkade middag och sen var det snabbt iväg för att fiska en stund. =) Daniel hade fått tips om att de hade planterat regnbåge i en av sjöarna som han får fiska i.
Jag hade inget emot att komma ut lite i det fantastiskt vackra vädret vi hade igår.
När vi kom till sjön var två av Daniels elever där och fiskade. Jag hade tagit med mig lektyr så att jag inte skulle bli så rastlös.

Daniel började fiska och jag satte mig ner och började läsa.. Det var riktigt skönt i solen och jag hittade en bekväm ställning. =) Men när solen började försvinna bakom träden kom myggen. Jag höll på att bli tokig!! Inte för att det gör ont att bli biten, utan för att jag inte klarar av deras surrande i öronen OCH för att jag får värsta utslagen när jag blir biten. Börjar undra om jag eventuellt är allergisk! Så då var det slut på läsron. Istället begav jag mig ut för att fotografera lite och röra på mig så jag inte skulle bli allt för biten.


Kommentarer
Postat av: joanna

tack:) vad är det du jobbar med i sommar!?

2010-06-01 @ 11:58:39
URL: http://joannaj.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag jobbar som servitris och kock på en sommarrestaurang i Sundsvall.. :)

2010-06-01 @ 14:30:37
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0