Grattis Mommo och Moffa

Idag är det "dan före dopparedagen"... Alltså, imorgon är det midsommarafton! :) Idag jobbar jag. Och idag fyller min mommo år samtidigt som de firar sin 54:e bröllopsdag (och har förlovningsdag). GRATTIS!!!! =)

Solen skiner, jag ser inte ett moln på himlen och det är nästan 15 grader, nu klockan 8 på morgonen! Kommer säkert att bli mycket folk på jobbet idag. Jaa,, om inte alla fixar med midsommarfirandets sista detaljer. Handla mat och planera!!

Vi/jag har hjälpt Daniels föräldrar med att planera vad vi ska äta på midsommaraftonsdagen, när vi ska på picknick på Tunet! Kommer att bli mysigt. Det är en tradition som de har gjort i många år. :) Hoppas på uppehåll och sol. Annars ser det ut att eventuellt kunna bli regn här imorgon. =(


Vad har ni för midsommarplaner??



Nej, nu blir det att ringa och gratta morföräldrarna och sen göra sig klar för jobb!!

GLAD OCH TREVLIG MIDSOMMAR ALLIHOPA!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0