Smart eller inte??

Dagen har spenderats i goda vänners lag. Vi började med en fika på stan med Daniels kompis Erika, som var på besök från Stockholm. Efter det åkte vi ut till Birsta för att hämta dem.. glasögonen alltså.. Jag berättade ju för någon vecka sedan att Daniel har skaffat glasögon. Idag anlände dem!
Vad tycker ni, Ser han smartare ut eller inte?? ;)



Han har fått komplex.... Det är ju som sagt kompensationsglasögon.. Han kanske börjar bli gammal? ;)

Efter det åkte vi ut till stugan för att hälsa på Daniels mormor, morfar och morbror som var på besök från Vännäs. På väg ut åkte vi förbi en traffikolycka. Det var en bil som var nere i diket. Där fanns två ambulanser, en brandbil och en polisbil. Läste dock nu (här) att ingen av dem var allvarligt skadad. 

Det blev även en fisketur med båten. Daniel lockade med att han tog med en solstol som han placerade i båten, där jag kunde ligga och sola medan han fiskade!! :) Tyvärr blev det inte så länge som han ville. Jag blev kissnödig redan på vägen ut. Dock "vågade" jag inte säga något förrän efter 2 timmar....Det blir aldrig att han får vara ute så länge som han vill ändå.. ;D

På kvällskvisten åkte vi och mötte upp några andra av Daniels vänner (Peter, Björn och Alex) för att se film. vi såg The Losers, vilket var ganska underhållande med tanke på förutsättningarna (för min del iallafall).

Imorgon blir det förhoppningsvis mera sol och eventuellt lite bad. Nu ska vi lägga oss och mysa i sängen och bara njuta av ledigheten!! =)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Definitivt smart :P

2010-07-15 @ 11:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0