Sista dagen på jobb, sen semester!!

Idag jobbar jag sista dagen innan jag går på semester. Det kommer att bli en lång dag med säkert 13 timmars jobb. Men det klarar man galant av när man vet att man ska få vara ledig i 3 veckor! :)

Nu har det blivit svalare i luften här. Igår när vi åkte hem från jobbet var det 10 grader och nu är det kring 14. Varför kan det inte finnas något mellanting i temperaturväg? Ja det satt vi och funderade på igår på jobbet. Ena dan svettas man så att man nästan rinner bort. Nästa fryser man och får stå och värma sig vid spisen.

Blir att ta mycket kläder på sig ikväll. Jag ska stå vid entrén och ta betalt vid kvällens pubafton! Ikväll kommer No Comments (hemsida) att spela. De är duktiga. De har spelat alla år som jag har jobbat ute i Juniskär. De är dock ett coverband så det blir ju lite samma. Men det är väl det folk vill ha?! =)

/>
No comments live

Nu käka frukost och sen blir det jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0