Sex and the city 2



Igår var vi på bio. Jag har pratat om att jag vill se filmen sen premiären. Premiären gick när vi var i Ljusne, men då tyckte Daniel att vi skulle spara det tills vi kom till Sundsvall. Igår blev det av. Jag, Daniel och resten av salongen fullsatt med ivriga tjejer/kvinnor. "A deal is a deal"... ;)
Jag tyckte att den var rolig. Jag skrattade mycket. Ibland skrattade jag så mycket att jag nästan satt dubbelvikt. Daniel skrattade också gott. Jag hoppas att han skrattade mycket åt filmen också, men ibland tror jag faktiskt att han skrattade mest åt mig/oss... ;)
Han jämförde det med en Alla hjärtans dag när vi var på bio i Umeå och såg "Music and Lyrics med Hugh Grant. Då var det också vi och resten var kvinnor som var 30-40 +. När de satt och tjöt av skratt när Hugh Grant rullade på höfterna fattade Daniel ingenting, men när han tyckte någonting var roligt var det inte många andra som skrattade. Lite så tyckte han att det var igår också.....

Är det så konstigt att man inte vill se samma filmer då? För dessa filmer är ju gjorda för kvinnor, samtidigt som det finns filmer som är gjorda för män.....
Jag var iallafall nöjd att jag fick med honom, och jag kan definitvt tänka mig att se filmen igen. Men nästa gång får Daniel välja film.... :)

Nu blir det jobb!
Idag klockan 9:00;
16 grader, mulet och lite blåsigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0