Gatufesten torsdag

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Har pratat med mamma på skype och kollat att de lever där hemma! :) Och nu när jag har en liten stund över tänkte jag passa på och uppdatera med bilder från gatufesten! :)

På torsdag jobbade jag till klockan 9. Jag hade med mig kläder och smink till jobbet och försökte fixa mig fin där så att jag kunde gå direkt ner på stan. På stan mötte vi upp Monica som satt med sin familj i Daltons-tältet. Där satt vi och pratade och mös och lyssnade på Europe.


Gert Fylking presenterade banden..

Europe

Daniel var lite segstartad men jag tror han tyckte att det var en lyckad kväll ändå. :)

Jag njöt i fulla drag!! =)

Det var ganska mycket folk..

Jag tyckte att Europe var ganska sega och enda gången som de och publiken verkligen livade upp var när de körde "The final countdown". När klockan började närma sig 12 gick vi ut bland publiken för att se Kent på nära håll!

Publiken applåderar in Kent på scen.

Även jag diggar....

De hade en fantastisk show, både ljus och uppträdande!!!

Men jag tror att de vill vara lite mystiska för men såg nästan bara siluetter....


Det var mycket folk....

...och en häftig avslutning...

..där de sprutade "konfetti" i form av svalor.


Nöjda festivalbesökare!!

Även Daniels kompis Björn mötte upp oss inför Kent.
(På bilden: Monica, Björn & Daniel)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0