Gatufesten fredag

På fredagen hade vi räkfrossa på jobbet och jättemycket folk hela dagen så det blev ganska sent innan jag kom mig hem, kunde duscha för att senare gå ner mot stan med Daniel och hans kompis Fredrik som var hos oss. De satt och spelade dator när jag kom hem... ;)

Jag gjorde mig iallafall iordning och vi gick ner mot stan för att se på The Ark! Innan konserten tog vi en öl i Invito-tältet.
The Ark blev sen stor besvikelse. De var inte alls så roliga som de har varit tidgare jag har sett dem live. Och alla låtar som jag brukar älska live hade de gjort om till typ ballad-version. Jaja,,, efter att ha diggat halva konserten och bråkat med några tonåringar som stog och hoppade på min fot, gav vi upp och gick och köpte Langos... =)

När vi hade käkat Langosen skulle vi leta efter ett ställe där vi kunde dricka öl. Tyvärr var klockan så mycket och typ alla stänger 2 i denna stad (utom All Star, som skulle ha en massa pengar i inträde) så vi fick bege oss hemåt. Hemma tog jag mig ett glas vin och grabbarna varsin Whisky, som vi avnjöt på balkongen. Sen blev det gonatt för oss! :)

Lite bilder:

Grabbarna grus spatserar (Fredrik & Daniel)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0