Calleth you Cometh I


Jag tycker att de är jävligt bra live! Ska gå och se dem, fredag kväll på Gatufesten!! =)
Annars...Jobb jobb jobb! Igår hade vi fullsatt på Räkfrossan. Blev inte mycket mat över.
Idag är det nästan 24 grader nu klockan 09.20 på morgonen!! Och ikväll som sagt, PUBAFTON! Jag kommer att ha ont i fötterna imorgon.... Och dessutom jobbar jag. Vi kommer att vara halvdöda allihopa... :)
Hoppas ni andra hinner njuta av solen och värmen mer än jag...??
Jag hoppas även att värmen infinner sig när jag har semester i slutet av juli-början av augusti..


Kommentarer
Postat av: sabsa

vitsi nu pärtar e nog att jag int kommer på gatufesten:( kanske ja hinner ångra mej ännu?:P

2010-07-03 @ 10:11:49
URL: http://sabsa.blogg.se/
Postat av: Linda

De hinner du.. men då får du ingen billigare biljett!! Men de kanske int gör nå....?? ;)

2010-07-04 @ 09:02:39
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0