Varför alltid sista minuten?

Igår när vi hade lagt oss började vi höra en massa oljud där ute. Vi klev upp för att kolla vad det var. Vi vet fortfarande inte vem det var eller vad det handlade om men nån form av gnabb eller bråk var det iallafall i grannhuset. Obehagligt att det hörs så pass bra. De måste ha haft ett fönster öppet eller så ropade de väldigt högt. Creepy..

Idag har jag pluggat. Har suttit och skrivit och flyttat om stycken i mitt arbete. Har bestämt att jag måste skicka in det imorgon för att jag ska kunna få ro att tentaplugga också. Har ju tenta nästa fredag och jag har inte börjat läsa ännu. Usch. Varför lämnar man alltid allting till sista minuten?? Att man aldrig någonsin lär sig! Blir en tuff vecka i Umeå nästa vecka.

Imorgon ska jag vikariera också. Matte blir det denna gång. Så då blir det inte så mycket plugg. Kanske hinner sitta en stund på eftermiddagen. På kvällen har jag bokat in ett spinningpass på gymmet också. Det blir mitt livs första! Ska bli spännande. Är väldigt nervös. Jag är inte ett jätte-fan av att cykla och av vad jag har sett och hört sägs det vara väldigt tung träning. Men det blir väl vad man gör det till. Ska bli en utmaning iallafall! :) Vem vet, det kanske blir mitt nya favoritpass!? =) jag har lovat mig själv att testa på alla pass som erbjuds för att sen välja vilka jag ska börja gå regelbundet på.

Nej, nu ska jag lägga mig och fortsätta på min bok. Måste vara ett rekord. Klockan är nu 20.36! ;)

Gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0