Överraskning

Jag sitter och lyssnar på inspelade föresläningar på datorn och slänger ett öga ut genom fönstret! Då ser jag två rådjur som går rakt ut på vägen, helt lugna. Jag börjar leta efter kameran för att fånga en bra bild, hur ofta har man rådjur så nära? Men tyvärr är jag för långsam så de hinner börja skutta iväg innan jag har fått upp och startat kameran. Jag hinner dock fånga dem på bild, men tänk om jag hade varit lite snabbare, vilken vacker bild jag hade fått. =)




Nu ska jag lyssna vidare på föreläsningarna, sen blir det av å packa för hela jullovet och plocka litegrann så inte Daniel behöver göra så mycket själv nästa vecka. Hoppas bara att jag inte glömmer någonting viktigt....

Btw. Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag verkligen är dietiststudent nu. Min dröm blev sann! Får snart byta namn på bloggen då. ;) Igår firade vi med att Daniel bjöd ut mig på en romantisk middag, på en pizzeria. ;) Dessutom skrev vi julkort och tack-korten! Så nu är det bara att posta de som ska postas och packa med de korten som ska delas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0