God Jul och god fortsättning!

Jag har verkligen varken tid eller lust att sitta och blogga nu under julhelgen. Men jag tänkte komma med en liten uppdatering och meddela att jag lever och att vi hade en helt underbar julafton. Vi delade upp oss så att vi var hos pappa på dagen och firade jul med jullunch, julklappsöppning och Kalle Anka för att senare åka till mamma och fira julaftonskvällen med julmiddag, julklappsöppning och film. Vi har fått massor med fina julklappar och jag har tagit bilder på julgranarna. Dock har jag inte lagt över bilderna på datorn så ni får hålla till godo med bilder på mina fina tomtar som står alldeles ensamma hemma i Ljusne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0