Sista dagen..

..med semester för min del. Imorgon börjar det igen. Då kommer jag att jobba 10 heldagar på två veckor. Tufft men ganska skönt också. Då är jag iallafall sysselsatt här när jag inte har någon Daniel att umgås med. Någon av de lediga dagarna ska jag också träffa Monica och så ska vi gå ut och käka. Ska bli kul att träffa henne. Blir ju inte så ofta. Har nästan inte umgåtts alls under sommaren. Jag har jobbat så mycket och de lediga dagarna har varit fullspäckade med program och så har jag ju varit bortrest.

Idag ska jag ta mig ner på stan. Ska gå och njuta av solen. Kanske sätta mig på nån gräsmatta och läsa min bok samt gå lite ärenden. Ska försöka leta rätt på en ny slang till vår saftmaja. Vi fick en saftmaja av Daniels föräldrar som de hade hittat på Fyndlagret. Den ser riktigt fin ut men slangen ville vi byta ut.

Här kommer lite ny musik med Usher.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0