Livstecken!!

Heej...
Nu kan jag äntligen ge ifrån mig ett livstecken. Har inte bloggat ett enda inlägg under hela vår Finlandsvistelse. Har haft lite dåligt samvete.. ;)
Vi har haft det bra här. Det har både varit stressigt och lugnt & skönt. Mycket kalas och umgås med släkt och vänner. Och det var ju därför vi kom hit.... :) Imorgon är det sista dagen... Då åker vi ner mot Åbo där vi tar färja över till Åland. På Åland stannar vi över helgen för att hälsa på Emma. Synd bara att Bodil inte är på plats så jag kunde slå två flugor i en smäll. På måndag åker vi sen vidare mot Stockholm och Uppsala där vi stannar över natten. Och därefter åker vi mot Ljusne där vi ska försöka komma in i gamla vanor innan Daniel börjar jobba.

Tyvärr har jag inte bilderna från förlovningskalaset på denna dator så de kommer i ett senare inlägg. Däremot har jag lite andra bilder som jag har tagit med min kamera. De kommer här!! :)


Daniel väntar på att få åka av RG-line när vi anlände till Vasa...

...dock skulle alla dessa bilar av först och de hissade bara ner 3 åt gången från platån. Dessutom var de försenade så bilar som skulle till Umeå började de lasta på samtidigt som vi skulle av. :)

Medans vi väntade gick vi upp på däck och njöt av utsikten och solnedgången.

Vi tillbringade ungefär hälften av tiden ute i Vallgrund med mamma, freddi, Sara och Ettan vid deras villa/sommarstuga. Här kommer lite bilder därifrån!

En bild på mig, en sen kväll när jag borstade tänderna utanför bastun där vi sov.

En till bild på mig. Här är jag påväg till blåbärsskogs med mamma. Det var så mycket mygg så för att överleva några timmar i skogen garderade jag mig med skyddskläder!

Det blev också en del fiske, i ur och skur! Här är daniel påväg ut i regnvädret...

Här fiskar han i lite finare väder. Då vågade jag mig ut i båten till och med. ;)

Jag solade medan Daniel fiskade..

Och så busade vi lite med Ettan!

Daniel hann även med att försöka introducera mamma i flugfiskets värld!

 

Nu ska jag fortsätta tvätta och packa inför morgondagen! Fler inlägg och bilder kommer när vi har återvänt till Ljusne! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0