Frukost på sängen

Godmorgon! Nu är det full fart här i Ljusne. Blev väckt av min kära fästman med lite frukost på sängen. Två smörgåsar och en kopp kaffe. Nu har han dragit till jobbet och jag sitter här framför datorn och försöker vakna till med ytterligare en kopp kaffe innan jag ska dra igång mitt städprojekt. Vi ska få fikabesök ikväll så det ska vara fint och prydligt här + att jag hade tänkt baka något gott som vi kan bjuda på.

Bildbevis:


Trötter. två lingongrova skivor med hamburgerkött och tomat på.

Till frukosten spelade han en låt. En låt som han har fastnat för den senaste tiden, men som gjordes och spelades ungefär den tid när jag föddes, :P



Nu ska jag gå och roa mig själv... Ha en bra dag!! =)

Kommentarer
Postat av: joanna

mysigt! Hur ser din höst ut Linda? kommer till tillbaka till Umeå?

2010-08-12 @ 08:51:22
URL: http://joannaj.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag kommer bara att läsa på distans till hösten så kommer upp några gånger när vi har träffar. Jag kommer att läsa idrottsnutrition och kost vid graviditet och amning.



Min syster börjar plugga i Umeå till hösten så hon ska ta över min lägenhet. =)

2010-08-12 @ 09:06:31
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0