socialt umgänge

Igår kom Daniel hem och berättade om sin dag väldigt utförligt. Han hade haft en jobbig dag med många problem och tydligen hade det märkts i lärarrummet för en av kollegorna tyckte synd om honom och bjöd hem oss på fika. :)
Trevligt tyckte jag som hade suttit ensam hemma hela dagen. :)
Det blev kaffe, kladdkaka med grädde och massa prat. Vi fick dessutom se många bilder från deras "bygge". De har köpt ett hus som de renoverar upp från grunden. Spännande! Det kommer säkert att bli väldigt fint när det är klart. Och gården ser stor och mysig ut.

De hade en katt som var charmig och som jag passade på och myste med. Jag saknar katt! Men Daniel sa att jag var röd i ögonen när vi kom hem så det är väl bara att inse att jag har börjat reagera mot katter.. :(
När vi var i Thailand hade vi 5 härliga kattungar som checkade in ibland och en dag hade jag gosat extra mycket med dom. På kvällen var mina ögon igensvullna..
Nu ska jag tillägna kattungarna ett blogginlägg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0