Onsdagsmys...

Ikväll är det en riktig myskväll. Vi har ätit middagen klart, plockat undan och ska duka upp till filmmys! Jag tror vi ska se "The Dark Knight". 
När vi var och handlade senast hittade vi en ny spännande chipssort som vi ska testa! Berättar sen om dom var goda! =) Det blir sista lugna kvällen tillsammans på ett tag så vi ska passa på och njuta ordentligt. :) Imorgon ska vi upp tidigt för att köra Golfen på service, jag ska skjutsa Daniel på jobbet och sen kommer jag att vara hela dagen i Bollnäs. Ska och möta upp de andra tjejerna i min grupp på distanskursen i Gävle. Vi ska försöka göra klart den sista uppgiften. Sen blir det hem och packa, och på fredag bär det av mot Umeå! Hoppas min lägenhet står kvar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0