Inköp från Thailand del 1

Jag har ju länge skrivit om att jag ska skriva ett inlägg om våra inköp från Thailand. Nu har jag fotograferat en del av mina inköp som jag tänkte publicera här och nu och så kanske det kommer en del 2 när resten av våra inköp (främst Daniels då) kommer att publiceras.
Mitt dyraste inköp från Thailand blev ett sängöverkast. Jag har länge letat efter ett sängöverkast som passar till vår säng som är 160cm bred (2x80cm) men alla jag har hittat har varit så dyra. Så nu passade jag på när jag var och shoppade billigt. Tyvärr ser det inte riktigt ut som på bilden (på paketet) men det kan ju bero på att jag har två duntäcken och 4 kuddar under. Bedöm själva!


Lite skryngligt är det också.. måste åtgärda det!

Skor var något som jag var ute efter redan innan jag åkte iväg. Jag pratade om att köpa flipflop bland annat. Totalt blev det 3 par skor varav 1 par flipflop för 279 Baht. Det är ju ingenting!!!
Lite bilder...





Vad tycker ni??

Jag köpte också lite kläder.. eller rättare sagt 3 klänningar! En av klänningarna, en vit Ed Hardy, köpte Daniel till mig för han tyckte att jag absolut var tvungen att ha en sån.. ;)


2 liknande klänningar men med olika längd och olika färg och mönster på Hibiscusarna.

Daniel tyckte även att jag absolut var tvungen att ha en Louis Vuitton väska så även denna gång var det han som stod för kassan. Som tur var kostade den inte så mycket som en äkta. ;)


Även väskan som jag har runt axeln på bilden där jag matar apan högst uppe på sidan är ett inköp från Thailand. Jag tyckte att vi var tvugna att ha en lite snyggare strandväska än en plastpåse från Arlanda. =)

Sist men inte minst köpte jag några riktigt fina hårsmycken/hårklämmor... :)



Har jag gjort lyckade inköp??



Kommentarer
Postat av: Jens

Framförallt de två undre paren skor var riktigt nice.

Och klänningarna grymt fina. Och väskan såg helt ok ut =)

2010-04-25 @ 19:02:33
Postat av: Linda

Tack Jens! :)

2010-04-25 @ 19:07:01
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jasså du köpte väskan ;)

2010-04-26 @ 07:06:05
Postat av: Linda

Älskling, om du skulle läsa inlägget så skulle du veta att jag skrivit att det var du som betalade.. :)

2010-04-26 @ 09:05:39
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0